Vietnam pro každého

• řeka Mekong
  • vietnamská architektura
Dovolená Vietnam

Vydejte se do pulzující Hanoje, hlavního města Vietnamu. Užijte si jedinečnou plavbu mezi pískovcovými homolemi dramatické zátoky Halong.
Poznejte vietnamskou architekturu v historickém přístavním městečku Hoi An s unikátní atmosférou.
Seznamte se také s metropoli Saigon a životem na deltě řeky Mekong.

VIDEO Živoucí Hanoj

cena obsahuje

• privátní program ve Vietnamu
  • kvalitní 3,5-4hvězdičkové butikové hotely včetně snídaní
  • česky hovořící delegát k dispozici 24/7
  • česky hovořící průvodce dle programu
  • kompletní doprava a transfery
  • zajištění e-víza do Vietnamu, cena 25 USD
  • mezinárodní letenky se všemi taxami a poplatky
  • vnitrostátní letenky se všemi taxami a poplatky
  • zákonné pojištění CK proti úpadku dle zákona č. 159/99 Sb.

cena neobsahuje

• ostatní stravování, cena obědu či večeře kolem 5 USD
  • pojištění léčebných výloh a storna
  • ostatní aktivity a fakultativní výlety

DŮLEŽITÉ INFORMACE k zájezdu

Uvedená cena je platná pro cesty ve vedlejší a v nízké sezóně (platná pro měsíce duben, květen, červen, září). Pro cesty ve vysoké sezóně nás prosím kontaktujte pro přesnou kalkulaci (platí pro měsíce říjen, listopad, prosinec, červenec, srpen).

S ohledem na vysokou poptávku po kovidové pauze důrazně doporučujeme vybírat dovolenou s dobrou cenou nejpozději 6 měsíců před odletem. Upozorňujeme na extrémní obsazenost hotelů a kapacit ve Vietnamu přes Vánoce a také v lednu (svátek TET; vietnamský Nový rok), ceny raketově rostou (navýšení 50%+) a kapacity mizí dlouho dopředu.

Last-minute pobyty ve Vietnamu nezajišťujeme, a nejkratší doba od poptávky do odletu je 6 týdnů; důvodem je kvalita, kterou do našich zájezdů vkládáme a která jednoduše potřebuje čas. Délka pobytu v popisku zájezdu je uváděna ve dnech od počátku do konce zájezdu, tedy včetně leteckých přesunů.

Mezinárodní letenky se všemi taxami a poplatky v nejnižší knihovací třídě, při obsazení pokoje 2 osobami.

1. - 2. denHanoj

3. denHanoj, prohlídka města s českým průvodcem

4. - 5. denPlavba lodí zátokou Halong

6. - 8. denHoi An

9. denDelta řeky Mekong

10. denSaigon, odlet do Evropy

11. denPřílet do Prahy

reference klientů

Zájezd Vietnam pro každého, únor 2024

Dobrý večer,
konečně jsem se dostala k tomu, abych Vám poděkovala. Zájezd neměl jedinou chybu. Od začátku jsem cítila, že Vy jste záruka toho, co očekávám. Děkujeme. I naše netradiční skupina byla v poho.
Mějte se hezky. Určitě se těším na další spolupráci.
Lenka Takáčová

Zájezd Vietnam pro každého, listopad 2023

Dobrý den, paní Cerhová,
omlouvám se za trošku pozdější odpověď, ihned po příletu jsme se vrhnuli na pracovní povinnosti a vánoční večírky a poté si užívali prodlouženého klidu při vánočních svátcích. Také jsem se Vám chystala psát, doufám, že i Vaše dovolená byla skvělá.
My jsme s manželem z Vietnamu jedním sloven NADŠENÍ!! Země, lidi i jídlo nám naprosto učarovalo a rozhodně jsme zde nebyli naposledy.
Vše bylo perfektní, vše fungovalo jak mělo a služby byly neskutečné. Jsem moc ráda, že jsem Vám nechali volnou ruku, nemohli bychom si daná místa vybrat lépe. Každá jedna část byla lepší než druhá, ale střední Vietnam u nás rozhodně vede. Všichni průvodci byli opravdu skvělý - na jejich angličtinu si musí člověk zvyknout, ale to beru spíše jako plus a další typickou věc, na kterou se smíchem vzpomínáme. :) Se všemi jsme si skvěle sedli a prožili opravdu krásné dny.

Pokud bych měla najít nějaké (opravdu malé) nedostatky, napadají mě dva detaily:
1. Hotel v Da Latu - pro nás bylo toto místo skvělé, vůbec nám nevadilo starší vybavení, ovšem umím si představit, že některým turistům (například starším), by nemuselo vyhovovat umístění, které je skvělé když chcete zažít charakter města a večer strávit na nočním Marketu, ale přece jen je zde opravdu hodně hlučno téměř celou noc. Jak říkám, pro nás ale bez problému.
2. Řidič na letiště do Saigonu - všechny přesuny a odvozy fungovali naprosto ukázkově a upřímně, toto beru jako to největší ulehčení (opravdu jsem se nemuseli o nic starat a řídit - to by se zde opravdu nedalo :)). Někteří řidiči uměli třeba i trošku anglicky, o to příjemnější cesta byla, myslím pro obě strany. Jediný šofér, se kterým jsme byli opravdu nespokojeni, byl poslední z nich, který nás z Mui Ne vezl na letiště do Saigonu. Nejen, že přijel pozdě (dohromady asi o 35 minut), bohužel o zpoždění nedal ani vědět (zde nám velmi pomohl delegát David!), kterému tvrdil, že je již na místě a dorazil až za dalších 15 minut, pro jistotu si ještě stavil pro kafe a alespoň lámanou angličtinou se nám snažil (velice arogantně) vysvětlit, že má vlastně dostatek času. Na letiště jsme dorazili včas a klobouk dolů před řízením v Saigonském provozu, ale musím přiznat, že proti přístupu který nás ve Vietnamu velmi těšil, byl tento přístup velmi "evropský", alespoň jsme se naladili na návrat :D.

Každopádně, to jsou opravdu nepatrné drobečky, celkově jsme zažili jednu z nejkrásnějších dovolených v životě a vrátili jsme se s kupou zážitků, nových jídel, známých z celého světa a seznamem míst, které musíme ve Vietnamu ještě vidět.
Moc děkujeme za perfektní naplánování a naprosté předčení našich očekávání!

Jsem si jistá, že to nebyla poslední dovolená s Vámi. Dokonce rodiče na mé doporučení s Vámi jedou příští rok do Japonska :).
Mějte se krásně a přeji krásný vstup do nového roku,

Klára a Jaroslav Levý

Vietnam, Zájezd Vietnam pro každého, červenec 2023

Dobrý den,
Dovolená naprosto splnila naše očekávání a v organizaci dopravy, programu a průvodců i v mnohém předčila.
Byli jsme vždy plně informováni z mnoha stran o případných změnách programu či dopravy. Hlavně itinerář byl splněn s "německou" přesností a to bylo velmi příjemné. Mimo jiné absolutní špička byla plavba lodí, zázemí i program naprosto famózní.
Malou výtku bychom měli k průvodci v My Son, vše bylo perfektně organizováno, informací bylo spousty, jen angličtina byla moc vietnamská ;-). Naopak průvodce v Ninh Binh John byl zcela perfektní a pravděpodobně nás vzal i na místa nad rámec programu (pagody po cestě) a byl velmi příjemný (za nás TOP). Také průvodce v Saigonu, který mluvil v češtině by skvělý. Tam jsme sice chytily pěknou průtrž, a i když jsme byli durch dalo se to v hospůdce přečkat. :-)
Přikládáme, něco málo fotek a těšíme se třeba někdy v budoucnu ;-)
S pozdravem
PL,
Skupina 12 osob

Vietnam, Zájezd Vietnam pro každého, únor 2023

Dobré ráno, paní Cerhová,
Dovolená byla nádherná a vše, co jste naplánovali, perfektně klaplo. Co se dojmů a zážitků týče, byla to pro mě ta nejlepší dovolená mého života a to mě vede k rozhodnutí, že ta další bude opět s Vámi.
Během dne se pokusím vložit kladné a hodnocení a ještě jednou děkuji za suprově naplánovanou dovču!
Mějte se, p.Adam a rodina

nezávazná objednávka

jméno zájezdu
Vietnam pro každého
cestující
termín a místo odletu
kontaktní údaje objednavatele
souhlasím s obchodními podmínkami Všeobecné podmínky
souhlasím se zasíláním novinek
pojištění a parkování
mám zájem o výhodné cestovní pojištění od CK GO2 komplexní cestovní pojištění do exotiky včetně pojištění storna cesty a rizik spojených s pandemií Covid-19 Cestovní pojištění
mám zájem o zajištění parkování na letišti Parkování