Velká cesta Vietnamem s českým průvodcem

• plavba zátokou Halong
  • pohoří Sapa
Dovolená Vietnam

Uvidíme víc, než jen obyčejné turistické atrakce. Poznáme horské kmeny v pohoří Sapa. Čeká nás plavba zátokou Halong a smlouvání na trzích Mekongu.
Ochutnáme skvělá jídla v malebném Hoi An a projdeme se císařským palácem v Hue. Nevynecháme metropole Saigon a Hanoj.

Jak si vybrat zájezd do Vietnamu - je lepší cestovat s průvodcem nebo individuálně?

cena obsahuje

• kvalitní 3,5-4 hvězdičkové butikové hotely včetně snídaní
  • služby českého místního průvodce po celou dobu programu
  • kompletní doprava dle programu, transfery
  • mezinárodní letenky se všemi taxami a poplatky s 1 přestupem
  • vnitrostátní letenky se všemi taxami a poplatky
  • plná penze na lodi v zátoce Halong
  • zajištění e-víza do Vietnamu, cena 25 USD
  • vstupy do národních parků hory Sapa
  • zákonné pojištění CK proti úpadku dle zákona č. 159/99 Sb.

cena neobsahuje

• ostatní stravování, cena obědu či večeře kolem 5 USD
  • pojištění léčebných výloh a storna
  • ostatní aktivity a fakultativní výlety

poznámky k zájezdu

Mezinárodní letenka v nejnižší knihovací třídě, změna programu vyhrazena.

Minimum pro realizaci zájezdu je 10, maximum účastníků 16.

Příplatek za jednolůžko 7.300 Kč

Termín 10.4.-25.4.2024 (16 dní), cena 60 890 Kč/os - proloužení o 1 den vč stop overu v Doha (Katar). Jedinečná možnost navštívit Katar.

Termín 14.4.-29.4.2024 (16 dní), cena 60 890 Kč/os - proloužení o 1 den vč stop overu v Doha (Katar). Jedinečná možnost navštívit Katar.

Termín 23.10.-6.11.2024 (15 dní), cena 59 890 Kč/os - vč stop overu v Doha (Katar). Jedinečná možnost navštívit Katar.

Termín 1.-15.11.2024 (15 dní), cena 59 890 Kč/os - vč stop overu v Doha (Katar). Jedinečná možnost navštívit Katar.

** LÉTO 2024: termín 1.-15.7.2024, cena 63 980 Kč/os. Vyšší cena kvůli vyšší ceně mezistátní letenky, vysoká sezóna

** LÉTO 2024: termín 7.-21.8.2024, cena 64 980 Kč/os. Vyšší cena kvůli vyšší ceně mezistátní letenky, vysoká sezóna

Den 1-2 Přílet do Vietnamu

Den 3 Hanoj

Den 4-6 Hory Sapa a unikátní horské kmeny

Den 7-8 Plavba lodí zátokou Halong

Den 9 Hue - císařské město

Den 10-12 Hoi An - malebné přístavní městečko a okolí

Den 13 Delta řeky Mekong

Den 14 Saigon, odlet do Evropy

Den 15 Přílet do Evropy

reference klientů

Velká cesta Vietnamem s českým průvodcem, únor 2024

Zúčastnili jsme se zájezdu s vaší CK poprvé a byli jsme velmi spokojeni.
Cesta Vietnamem je velmi dobře vymyšlená a zorganizovaná, všechny komplikované přejezdy proběhly velmi dobře, máme mnoho skvělých zážitků.
Sešla se velmi příjemná skupina, takže celá cesta probíhala v příjemné atmosféře.
Průvodce David byl velmi ochotný, vstřícný, organizoval i fakultativní zájezdy a doporučoval dobré jídlo. Byl ochotný se všem věnovat v každou dobu. Skvěle zvládnul i komplikovanou situaci na letišti při vnitrostátním letu, kam nás nechtěli vzít, protože prodali zdvojené letenky. David se však nedal a vymohl pro náš zájezd, abychom odletěli podle původního plánu.
Velmi kladně hodnotíme i to, že CK zajistila prodloužení pobytu v pokojích hotelu v Saigonu, takže jsme je mohli použít až do odletu na letiště, což bylo v 16.30 hod. Tato "drobnost" zajistila to, že nemáme žádné špatné zážitky z konce zájezdu, neboť bezprizorní čekání na odjezd často zkazí dojmy z předchozího pobytu.

Věra a Jiří Voršilkovi

Dobrý den paní Makovská,

dovolená byla bezvadná a vše proběhlo naprosto bezchybně.

Petr Bena

Dobrý den,
dovolená byla naprosto úžasná a splnila mé očekávání. Jen to nějak moc rychle uteklo:-).
Zájezd byl dokonale zorganizovaný a plný zážitků. Sešla se dobrá parta lidí a průvodce David byl rovněž úžasný,vždy milý,usměvavý,vstřícný. Pokud se vyskytl nějaký problém-okamžitě ho řešil.
Díky Davidovi jsme se dozvěděli hodně o skutečném životě a lidech ve Vietnamu. Zorganizoval nám i mnoho fakultativních výletů, upozornil na zajímavosti v dané oblasti, kde se dobře vaří, jaké speciality kde ochutnat.......
Jeho péče o nás byla až nastandartní, vždy ochoten pomoci, poradit, zářídit a vyřídit všechny naše prosby i mimo hlavní program.
Vaše služby jsem využila poprvé, ale určitě ne naposled. Ráda vás budu doporučovat.

Eva Neumannová

Dobrý den,

moc děkujeme CK Go2 za krásný zájezd.
Především bychom rády poděkovaly Vašemu průvodci Davidovi za fantastický a vyčerpávající servis klientům. David byl vždy profesionální, nabytý vědomostmi, usměvavý, milý, vtipný a opravdu mu patří naše velké díky za krásně prožitou dovolenou.

Andrea a Hana

Dobrý den paní Cerhová,

omlouvám se že píší až teď, ale hned jsem skočil do pracovního blázince;-) a nějak jsem zapomněl. No ještě stále třídím vzpomínky, ale skvělé a průvodce Petr je boží.
Děkuji moc Vám a hlavně Petrovi za skvělé průvodcovství.

Martin Sekanina

Velká cesta Vietnamem s českým průvodcem, říjen 2023

Dobrý večer,
omlouvám se za opožděnou odpověď, ale po příjezdu bylo hektické období, plno povinností,atd. Ale už mám i fotky z Vietnamu, dělám album.
Vietnam byl pro mě úžasný, prostě je to o poznání a zážitcích a těch bylo hodně. Program je dobře postavený, jen v Hanoi bych to pokrátila, protože je to velkoměsto, plné lidí a hlučných motorek. Už jsem se těšila do hor...Sapa byla úžasná. Ubytování bylo luxusní včetně snídaní.Vlastně všechno další bylo zajímavé, nádherné, samozřejmě Halong, ráno východ slunce, cvičení na palubě -taiči, snídaně, kajak....byla jsem 2x,.Povedla se i parta a na závěr chci pochválit průvodce Petra Husáka, ten to umocnil všeobecnými ale hlavně místními znalostmi, opravdu super.
Skvělá byla organizace přesunů autobusy, vlakem - to byl také zážitek, prostě organizace skvělá.
Ing.Hana Faitová

Velká cesta Vietnamem s českým průvodcem, říjen 2023

Dobrý den paní Cerhová,
Chtěli bychom poděkovat celému týmu CK Go2 za skvěle zorganizovaný zájezd. Byla to naše první dovolená s CK a přestože jsme zvyklí cestovat sami, tak naší volby nelitujeme, předčilo to naše očekávání.
Vše bylo super, bylo příjemné si pro jednou nechat věci naplánovat někým jiným a například informace o Vietnamu, které jsme od Petra získali, bychom nikde na internetu ani v průvodcích nevyčetli. Myslíme, že každý, kdo s ním zažil dovolenou, nám dá za pravdu, že on je velká přidaná hodnota zájezdu. Velký dík patří také druhému průvodci Lukášovi, který nám byl výborným společníkem.
A v neposlední řadě děkujeme Vám za skvělou organizaci a trpělivé zodpovídání všech dotazů.
Závěrem bychom chtěli vyjádřit potěšení k ceně zájezdu, za ty peníze tolik zážitků – to je skoro zadarmo :D
Martina a Václav Heisovi

Velká cesta Vietnamem s průvodcem, říjen 2023

Dobrý den, děkuji za přivítání.
Zájezd do Vietnamu s vaší CK byl skvěle zorganizován. Výborná komunikace už před nástupem na dovolenou, materiály k vytisknutí o navštívené zemi, chat s vámi, odpovědi na dotazy. V tom jste jako CK fakt jedničky.
Co se týká pobytu, tak jedna s mnoha hvězdičkami, skvěle sestavený program, časová návaznost, naprosto bez problémů jsme vše zvládli.
Samostatná kapitola byl náš průvodce Petr, který byl stále k dispozici jak osobně tak na WhatsAppu. To, že ve Vietnamu trvale žije je obrovské plus z hlediska informací, které jsme se dozvěděli. Patří mu velký dík.
Děkuju vaší CK za skvěle strávené dny, výbornou organizaci. Určitě vám zůstanu věrná.
Stařičná

Velká cesta Vietnamem s průvodcem, srpen 2023

Dobrý den, paní Cerhová,
děkuji a moc bych vám chtěla poděkovat. Na takto báječně zorganizované dovolené jsme ještě nebyli.
Všechno bylo fantasticky naplánováno. Hotely byly moc hezké a neměli jsme v nich nejmenší problém. Personál ve všech byl velmi příjemný.
Doprava ať již autobus, vlak nebo letadlo bylo naprosto bez problémů.
Vím, že vše zařizujete vy, ale samozřejmě na tom měl podíl i průvodce Petr a David:-). Oba byli velice milý a přátelští- nic nebyl problém. Dozvěděli jsem se o Vietnamu takové množství informací, že to budeme ještě dlouho zpracovávat:-) Opravdu, průvodci byli báječní.Ukázali nám spoustu krásných míst.
Nemohu vyzdvihnout ani jedno místo, protože jak sever, střed, tak i jih jsou prostě neporovnatelné. Všude je něco krásného a zároveň jiného. Program byl báječně rozvrhnutý. Bylo to nabité místama, ale zároveň byl i čas na odpočinek a vstřebávání dojmů.
Opravdu nemám co vytknout. Byla to z vaší strany i ze strany průvodců naprosto perfektní práce:-)
My jsem byli úplně nadšeni. Doufám, že s vámi opět brzy vyrazíme na další krásné destinace.
Ještě jednou vám chci moc poděkovat.
L. H.

Zájezd Velká cesta Vietnamem, srpen 2023

Dobrý den paní Cerhová.
S dovolenou jsme byli všichni spokojeni.
Bylo to 14dnů plných zážitků, srandy a dobrého jídla.
Manželovi se líbilo v Hanoji. Synovi se líbilo v Hue. Dceři v Hoi Anu.
Mně se líbila Hanoj a lodičky s lampiony na jezeře v Hoi Anu.
V prvních minutách mi obyvatelé Hanoje přišli jak utržení z řetězu,ohromný chaos, ale po půl hodině chůze v ulicích jsme si zvykli. Když porovnám Hanoj a Saigon - určitě vyhrává Hanoi. Tam to žije, lidé se baví.
S dcerou jsme navštívily i vodní divadlo v Hanoi a nelitovaly jsme.
V Halongu se nám líbilo všem a na lodi to byl luxus.
Kdybych se chtěla do Vietnamu podívat znovu,vybrala bych si opět léto.
Moře bylo teplé.
Průvodce musím pochválit. Byli ochotní, vstřícní a zábavní. Cesta s nima rychle utíkala.
Dlouhé hodiny v letadle se mi moc nelíbily, ale to k cestování patří.
Celkově bylo vše zajištěno na jedničku.
Dojem z dovolené - bylo to úžasné.
Za rodinku - Zdeňka.

Zájezd Velká cesta Vietnamem, srpen 2023

Pěkný den,
děkuji za email, níže zasílám "svůj sloh", tedy své dojmy a hodnocení zájezdu. :-))
V úvodu bych chtěla moc pochválit přípravnou fázi zájezdu. Veškerá dokumentace, která mi průběžně chodila, byla přehledná a srozumitelná. Též oceňuji, že jste si na mě udělala čas a prošly jsme spolu po telefonu důležité věci k zájezdu.
Vietnam jako takový mě naprosto uchvátil, určitě jsem si přivezla krásné a hlavně pestré zážitky, a to především díky perfektní organizaci. Program byl nabitý a každý si v tom mohl najít své. Určitě jsem ocenila i rozložení a výběr navštívených míst. S tím souvisely i odpočinkové dny, které byly také dobře zvolené. Nemám ráda program nabitý aktivitami, kde si člověk ani neoddychne a stěží nasaje atmosféru té dané destinace (kultury).
S ubytováním jsem byla nadmíru spokojená, s dopravou vlastně také.
Děkuji také skvělému průvodci, který nás oddaně provázel celou cestou, staral se, jak bylo třeba, určitě nás obohatil i svými zkušenostmi a postřehy. Vždy byl připravený. Ocenila jsem i každodenní shrnutí následujícího dne a tipy na zajímavá místa k navštívení, co nám průběžně zasílal. Rovněž se mi líbil realistický pohled průvodce na život ve Vietnamu.
Nálada ve skupině byla pohodová a vcelku jsme si se všemi sedli. Pan průvodce byl jistě výborným stmelovacím prvkem. :-D
Jsem tedy velmi ráda, že jsem se rozhodla jet, je to opravdu krásná země a má rozhodně co nabídnout.
M. K.

Zájezd Velká cesta Vietnamem, duben 2023

Shrnu to ....krásnější dovolenou jsem nikdy nezažila, vše bylo dokonale Vaší CK zorganizováno...počínaje první komunikací s Vámi až po závěr zájezdu. Hotely, přejezdy i průvodce Petr Husák ...vše bylo opravdu top a já Vás všem budu doporučovat a příští rok pojedu na dovolenou opět s Vámi.
Děkuji mnohokrát za vše..
Válková

Zájezd Velká cesta Vietnamem, duben 2023

Dobrý den.
Hned na úvod musím říct že zájezd zcela předčil naše očekávání. Vietnam jsme poznali z různých úhlů.. Bylo tu spoustu vůní, chuti i barev. A bylo to i díky snaze vašeho průvodce Petra. Který je přidána hodnota zájezdu... A opravdu dokázal odpovědět téměř na vsechny otázky. Bylo zajímavé poznat Vietnam z jeho pohledu.
Zájezd by celkem dobře poskládan i organizován a vše na sebe navazovalo. Pokud bych něco změnil tak snad jen hromadný oběd v Hanoi. Myslím že je zde spoustu možností kde se najíst. Patrně tam podle fotek jí všechny zájezdy ale.... Jinak jsme se bezproblémově stravovli na ulici.
Saigon velké teplo a na Mekongu odpad.. ale to je problém Vietnamu.. Sapa Hanoi a hlavně Ho ian.. nádhera.
Na závěr mohu jen poděkovat za krásný zážitek a konstatovat že pokud se zase někam vydáme tak rádi využijeme vaše služby..
PŘEJI HODNĚ SPOKOJENÝCH KLIENTŮ.
VB

Zájezd Velká cesta Vietnamem, únor 2023

Dobrý den Veroniko,
Celá dovolená s Vaší CK byla perfektní. Profesionálně zorganizované přesuny, výběr hotelů a program zájezdu vše na jedničku. A na jedničku s hvězdičkou byl průvodce pan Petr Husák.
Moc děkujeme.
Za olomouckou skupinu - Petr V.

Zájezd Velká cesta Vietnamem, říjen 2022

Dobrý den, Veroniko.
Byla jste rychlejší než já. Dnes jsem chtěl napsat velké poděkování za vydařený zájezd… tak také činím níže.
Bylo to celé skvěle, profesionálně připravené a realizované. Jak z hlediska programu v omezeném čase, tak logistickém zajištění (nadstandardně dobré ubytování, za nás zcela bez výhrad, navazující a plynulá přeprava), tak zejména prvotřídní přístup, osobní angažovanost a nenahraditelná znalost reálií ze strany průvodce Petra! Jeho role v pozitivním vyznění celého zájezdu je jen těžko ocenitelná. Díky němu těch 14 dnů uběhlo zcela hladce a bohužel, taky i velmi rychle, cítili jsme se tam jak na výletě „letité party dobrých přátel“. Vietnam je kouzelný a budu jej díky vaší agentuře nadále doporučovat k návštěvě (s důrazem na využití Vašich služeb samozřejmě) všem, kteří mají rádi cestování.
Mějte se krásně, přeji hodně spokojených klientů a vydařených zájezdů, jako byl ten náš
S úctou
Pavel Š.

Zájezd Velká cesta Vietnamem, říjen 2022

Dobrý den ,
chtěla jsem moc poděkovat za Vaši ochotu a pomoc před odjezdem na dovolenou. Šípkovi byli super a vůbec celá naše skupina se vyvedla.
Pan Husák je taky perfektní , všechno, co jsme potřebovali zařídil, o všem nám pověděl a pořád měl dobrou náladu.
Dovolená byla perfektní , dobře sestavený program ,ani chvíli jsme se nenudili. Nám se nejvíc líbilo v Sapě a v Hoi an. Nejmíň nás asi oslovil Saigon. Hotely pěkný. Celkově ale nádhera, nikdy na to nezapomeneme.
Ještě jednou díky, KK

Dobrý den,
celá dovolená ve Vietnamu, byla úžasná! Sestavení itineráře a služby průvodkyně, nic nemělo chybu. Děkujeme za úžasné zážitky.
Černý a Šípková.

Velká cesta Vietnamem, říjen 2019

Vietnam byl super.Byli jsme moc spokojeni. Pruvodkyně Lucka je numero uno, takže celkový dojem? 5 hvězdiček z pěti.
Halmovi

Dobrý den,
Děkuji Vám, vaší CK Go2 a zejména paní Lucii Pštrossové za zajištění opravdu pěkné dovolené. Nemáme s manželkou velké zkušenosti s cestovkami, něco jsme procestovali na vlastní pěst, ale organizace tohoto zájezdu byla opravdu skvělá. Bylo poznat, že paní Lucka dělá svou práci ráda a dobře, že se na místě vyzná a byla naší skupině kdykoliv připravena pomoci řešit cokoliv nás napadlo nebo potkalo. A řešila to výborně. Jsem si jist, že jet na takový nebo podobný výlet na vlastní pěst, tak uvidíme a zažijeme zlomek toho co jsme viděli a zažili, ale zato bychom vynaložili více úsilí a peněz.
Je těžké vybrat ze zájezdu něco nej..., neboť všechno bylo nějak zajímavé. Za nás z toho nej vybírám pobyt na lodi v zátoce Ha Long, kde nás posádka doslova hýčkala a horu Fansipan. Malým zklamáním na celém zájezdu bylo asi to, že se paní Lucce v Hanoi nepodařilo zorganizovat opakovaný průjezd místního muže na skůtru, který jel s nákladem asi pětimetrových hliníkových profilů velmi frekventovanou křižovatkou. Nestihnul jsem ho vyfotit. Ale nezlobím se a paní Lucku tímto zdravím.
Mějte se krásně a snad někdy příště.
Jaroslav a Marta Bittnerovi.

Zdravím paní Nedvědová,
pokud se týče celkového hodnocení Velké cesty Vietnamem, byli jsme velmi spokojeni. Hlavní dík patří p. Lucii PŠTROSOVÉ, která byla perfektní ve všem co dělala. Je to výborná organizátorka a znalkyně Vietnamu. Zájezd se nám velice líbil a budeme jej doporučovat všem známým.
Molatovi

Dobrý den,
děkujeme s manželkou za super dovolenou. Informovatelnost již zde v ČR byla skvělá. Co se týká organizace a služeb ve Vietnamu, tak opravdu super. Lucka byla výborná, ale to platí i o místních průvodcích.
Rozhodně budeme doporučovat známým.
Ještě jednou díky.
Roman Kubálek

Dobrý den paní Nedvědová,
děkuji za Váš zájem o můj názor, který je více než pozitivní. S dovolenou jsem byl nejen spokojen ale přímo nadšen. Byla to moje první "putovní" dovolená s CK a tak jsem byl sám dopředu zvědavý.
Scénář cesty byl v rámci daného času opravdu optimální, byl také zcela dodržen. Organizačně vše klapalo na 100%. Největším přínosem byl ovšem výkon Vaší kolegyně paní Lucie Pštrosové !! Prosím o pozdrav a poděkování z mé strany. Ona ví o Vietnamu snad vše (!), organizaci a dotazy řeší profesionálně, trpělivě a s vtipem.
Dále bych rád vyjádřil spokojenost s Vaším výběrem hotelů - poloha i úroveň zcela podle mé představy. Jako "bonus navíc" byla sestava účastníků (to už ovšem není zásluha CK, ze které vznikla brzy dobrá parta. Takže celkově za mě - výborné, bude-li příležitost, pojedu s Vámi opět a rád.
Připomínky nemám
Ivan Doubrava

Velká cesta Vietnamem, duben 2019

Dobrý den paní Dubcová,
tisíceré díky za perfektně zorganizovaný zájezd po Vietnamu.Tím,že jsme navštívili hory,města,viděli spoustu pagod,poznali historii,pobyli u moře,ochutnali spousty dobrot jsem nadšená.Jak všechny ty přesuny v tom dopravním chaosu klapaly na minuty přesně jsem nechápala.Obrovský dík patří Lucince Pštrosové, protože byla úžasná,věnovala se nám všem i nad rámec svých povinností.Přeji GO2 spoustu spokojených zákazníků a posílám ne stoprocentní spokojenost, ale tisícíprocentní spokojenost jen tak dál.
děkuji
Stratilová Milena

Velká cesta Vietnamem, duben 2019

Dobrý den,
dovolená s vaší cestovkou a průvodkyní p. Lucií neměla chybu. Nejen že,nám vyšlo počasí,sešla se dobrá parta lidí, přibližně stejného věku, takže jsme si všichni rozuměli. Paní Lucie byla vstřícná, obětavá a splnila každé naše přání, plně se nám věnovala, řekla bych i nad rámec svých povinností. Moc se nám líbil rozvrh programu a uspořádání aktivit. Nejvíc nás zaujal pobyt v SAPĚ, pak Hanoj a centrální Vietnam a neplánovaný výlet na GOLDEN BRIGE.. Odvezli jsme si krásné vzpomínky a Vietnam předčil naše očekávání.
Ještě jednou děkujeme paní Lucii.
S pozdravem Franta a Marcela Plačkovi

Vietnam, Velká cesta Vietnamem, březen 2018

Dobrý den paní Dubcová, Když čtu hodnocení vašich klientů, tak si uvědomuji, že naše dovolená nebyla zas tak vyjimečná. Byla prostě stejně perfektní, jako všechny ostatní cesty které organizujete. Doposud jsme cestovali individuelně - bez cestovky, a tak dovedeme ohodnotit dobrou organizaci 14 denní cesty. Veškeré přesuny byly bez chyby - autobusy, loď, letadlo i vlak ( který bych z vaší nabídky nevypouštěl ) . Stejně dobrý byl i výběr hotelů - kvalita servisu i lokality byly výborné. Díky našemu průvodci p. Husákovi jsme se o Vietnamu a jeho lidech dozvěděli spoustu zajímavých informací. Po celou dobu zájezdu se o nás velmi dobře staral. Děkujeme za krásnou dovolenou, kterou jsme si chtěli užít, a taky jsme si ji užili. Březinovi

Vietnam, Zájezd Velká cesta Vietnamem, únor 2017

Vrátili jsme se z Vietnamu z dovolené od Vaší CK. Obě Vaše kolegyně Karolína Matějčková i delegátka Lucie Pštrosová byly perfektní. Lucka nenechala nikdy nic nedořešené, všem dělala, co na očích viděla, pokud neměla odpověď připravenou, "vygooglila" nebo jinak zjistila. Moc děkujeme! Jana a Milan Vokrouhlíkovi

Vietnam, Velká cesta Vietnamem únor 2017

Chtěl bych Vám touto cestou poděkovat za úžasnou dovolenou ve Vietnamu, ze které jsme se vrátili v pondělí. Zájezd byl plný úžasných zážitků a to do značné míry díky Lucii, která se o nás výborně starala. Musím také pochválit výborný výběr hotelů. Jako bonus bylo setkání s šéfem Vaší CK, který se k nám jako mimochodem přidal a jehož identita nám byla prozrazena později. Byly to dva týdny mimořádných zážitků!Miroslav Lorenc

Vietnam, Velká cesta Vietnamem, únor 2016

V pondělí jsme se vrátili z krásného zájezdu, na který určitě hned tak nezapomeneme. Všechno bylo na jedničku včetně perfektně zvládnuté organizace, nemluvě o kvalitě a servisu hotelů, dopravy, ale hlavně o perfektní a obětavé práci Lucky, na kterou budeme vzpomínat. Ještě jednou díky . Hodně spokojenosti a úspěchů Vám i celému kolektivu!Zdeňka a Vladimír Hanáčkovi

Vietnam, Velká cesta Vietnamem únor 2016

Chci Vám alespoň e-mailem poděkovat za velmi pěknou dovolenou ve Vietnamu. Co opravdu nemělo chybu, tak byla organizace všech přesunů. Delegátka Lucie Pštrosová se o nás starala po celou dobu pobytu i když už jsme s ní nebyli na žádném výletu. Jediné, co jsem si trochu představoval jinak, byly plovoucí trhy na Mekongu. Za Novotné i Balákovi můžeme jedině doporučit zájezdy od Vás. Díky za pěkný poznávací zájezd do Vietnamu.Novotní a Balákovi

nezávazná objednávka

jméno zájezdu
Velká cesta Vietnamem s českým průvodcem
cestující
termín a místo odletu
kontaktní údaje objednavatele
souhlasím s obchodními podmínkami Všeobecné podmínky
souhlasím se zasíláním novinek
pojištění a parkování
mám zájem o výhodné cestovní pojištění od CK GO2 komplexní cestovní pojištění do exotiky včetně pojištění storna cesty a rizik spojených s pandemií Covid-19 Cestovní pojištění
mám zájem o zajištění parkování na letišti Parkování